V této sekci můžete volně zveřejňovat své nabídky volných míst (NABÍZÍM PRÁCI). Váš text bude uložen do jednoho souvislého bloku, který poté upraví pracovníci redakce. Do políčka "URL odkaz" vkládejte webovou stránku spolu s "http://".
Z redakce
Nové předplatné pro rok 2021 Zemřel doc. PhDr. Pavel Hartl Advent plný dárků a překvapení YouTube kanál časopisu Sekce „Koronavirus v sociální práci“ opět spuštěna Vyšlo číslo 5/2020 „Síťování v sociální práci“
Přednášky on-line
Volná místa
Sociální pracovník (Moravská Třebová) Sociální pracovník / pracovnice (Nymburk) Vedoucí odd. kurátorů pro mládež (Praha) Kontaktní pracovník / pracovnice (Pardubice) Sociální pracovník (Hřebeč – Kladno) Odborný sociální pracovník (Liberec)
Nabízím práci
Referent sociálních věcí v oddělení sociálně právní ochrany dětí (Praha 5)
Druh: nabízím práci
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5 zastoupená tajemníkem Úřadu městské části Praha 5 vyhlašuje dne 26. 7. 2019 výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst úředníka/úřednice „Referent sociálních věcí v oddělení sociálně právní ochrany dětí“ v Odboru sociální problematiky a prevence kriminality, Úřad městské části Praha 5.
Sjednaný druh práce: Referent sociálních věcí v oddělení sociálně právní ochrany dětí s místem výkonu práce Praha 5, v platové třídě 10. Jeden pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, na plný pracovní úvazek, druhý pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou za MD/RD, na plný pracovní úvazek.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, c) velmi dobrá znalost českého jazyka, d) způsobilost k právním úkonům, e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena),
Požadavky:
- vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v souladu s § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, vhodné i pro absolventa Požadované znalosti a dovednosti:
- orientace v obecných právních předpisech, znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, vše ve znění pozdějších předpisů,
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Internet).
Další dovednosti, schopnosti:
- dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu,
- předpoklady k samostatné i týmové práci,
- odolnost vůči stresu, komunikativnost,
- přesnost, spolehlivost, kreativita.
Výhody:
- praxe v samosprávě či státní správě,
- praxe v oblasti sociálně-právní ochrany, včetně orientace v oblasti náhradní rodinné péče,
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při sociálně právní ochraně dětí,
- znalost práce s IS GINIS, PROXIO aj.
- řidičské oprávnění skupiny B.
Nabízíme tyto benefity:
- pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- karta Multisport, Flexi Pass Card, příspěvek na penzijní spoření
- stravenky v hodnotě 100 Kč, z převážné části hrazené zaměstnavatelem
- kurzy angličtiny a další možnosti vzdělávání
Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, jsou: a) jméno, příjmení, titul, b) datum a místo narození, c) státní příslušnost, d) místo trvalého pobytu, e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5 http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310. K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 9. 8. 2019 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5. Na obálku uveďte: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT SOCIÁLNÍCH VĚCÍ V OSPOD – NEOTVÍRAT“ Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5 Kancelář tajemníka Oddělení personální a mzdové K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového Případné dotazy zodpoví: Mgr. Iva Pokorná, vedoucí odboru sociální problematiky a prevence kriminality, tel. 257 000 435, email iva.pokorna@praha5.cz.
Kontaktní e-mail: iva.pokorna@praha5.cz
Další informace: https://www.praha5.cz/uredni-deska-umc-praha-5/#3407
Datum zveřejnění: 9.8.2019
Vyhledávání
Debata
Co si myslíte o novém koaličním návrhu na zálohované výživné?
Poslední komentáře:
Nenalezen žádný komentář.Ediční plán
6/2020 – Evaluace v sociální práci 1/2021 – ERIS Journal - Winter 2021 - Forced Migration and Minority Groups 2/2021 – Raná péče a sociální práce 3/2021 – Metody sociální práce 4/2021 – ERIS Journal - Summer 2021 - Histories of social work